• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Logo CuencaSolar

CuencaSolar Espanya

Tienda de Energía Solar

  • Kit Solares
    • Kit solar para vivienda aislada
    • Kit solar para autoconsumo conectado a la red
    • Kit solar para Caseta de Obra
  • Paneles Solares
    • Paneles Policristalinos
    • Paneles Monocristalinos
  • Inversores
    • Inversores Cargadores
    • Inversores Conexión Red
    • Inversores Híbridos
  • Baterías
    • Baterías de Litio
    • Baterías Estacionarias OPZS
    • Baterías AGM
    • Baterías Monoblock
    • Baterías de GEL
  • +
    • Estructuras
      • Estructura Teja
      • Estructura Chapa
      • Estructura Premontada
Portada » Nosotros » Upower tancat sense manteniment 160Ah C100 12V bateria AGM
Upower tancat sense manteniment 160Ah C100 12V bateria AGM

Upower tancat sense manteniment 160Ah C100 12V bateria AGM

¡Recíbelo antes de 72h!

Bateria AGM Upower 160Ah C100 12V sense manteniment tancada La bateria AGM Upower 12V 160Ah a C100 és una bateria frontal tipus monobloc fabricada en tecnologia AGM. És un model segellat i sense manteniment, ideal per ser instal·lat en petites estructures solars, equips com alarmes, telecomunicacions, llums, sistemes antiincendis, instruments de mesura, equips […]

Categoria: Sin categorizar
  • Descripció

Upower tancat sense manteniment 160Ah C100 12V bateria AGM

La Bateria AGM Upower 12V 160Ah en C100 és una bateria frontal monobloc fabricada en tecnologia AGM. És un model segellat i sense manteniment, ideal per ser instal·lat en petites estructures solars, equips com alarmes, telecomunicacions, llums, sistemes antiincendis, instruments de mesura, equips de reg, etc.

A més, la bateria té nanses als extrems que faciliten el seu transport. A l’ésser del tipus frontal, són molt còmodes de transportar. Com que és de tipus frontal, són molt còmodes per encaixar en diverses unitats i ocupen una àrea més petita.

Propietats tècniques de la bateria AGM Upower 12V 160Ah a C100

La Bateria AGM Upower 12V 160Ah en C100 funciona a temperatures que oscil·len entre els 5º i els 25ºC, amb rangs de treball que arriben fins i tot als 60ºC.

La temperatura a la qual funciona el 160Ah AGM 12V TFS UPower Battery oscil·la entre els 5º i els 25ºC, amb rangs de treball de -20 a 60ºC. Si es manté, per exemple, entre 10º i 20ºC, la durada de la bateria seria més del doble que si funciona entre altres temperatures com, per exemple, 25º i 35ºC. Això es deu al fet que la temperatura afecta negativament la durada de la bateria.

D’altra banda, un altre avantatge d’aquesta bateria és que inclou una lleugera autodescàrrega, per la qual cosa es recomana recarregar, encara que sigui breu, cada 2 o 3 mesos.

Finalment, aquest tipus de bateria té diverses mides de càrrega. El valor de ‘C10, C20 o C100’ indica les hores dedicades a una descàrrega constant fins que la bateria es manté a una certa tensió (10,5V). Una vegada que la bateria es manté a una tensió determinada (10,5V), es comptabilitzen les hores transcorregudes i la quantitat d’Ah extreta.

A continuació, es realitzen diverses proves a diversos intervals de temps i, segons l’ús previst, el fabricant tria si marca la capacitat de la bateria en C10, C20, C100, etc.

És important assegurar-se que la bateria compleix amb la capacitat que necessita, ja que l’ús de la bateria, si està al límit de les seves possibilitats, redueix els cicles de vida de la bateria.

Com és la bateria AGM Upower 12V 160Ah a C100?

La Bateria AGM Upower 12V 160Ah en C100 és una bateria de 12V, de categoria monobloc, i també segellada i sense manteniment, òptima per alimentar diferents consums com alarmes, carregadors per a portàtils, il·luminació, nevera, televisió, etc.

La tecnologia AGM (Absorbed Glass Mat) permet utilitzar aquest tipus de bateries per a una àmplia varietat d’aplicacions, ja que assegura la no emissió de gasos contaminants o vessaments d’electròlits. Això fa que la bateria en qüestió sigui molt segura per utilitzar-la en interiors o en espais no ventilats.

La Bateria és relativament econòmica donades les seves característiques de funcionament, rendiment i qualitat, a més d’estar fabricada a Europa amb les millors proves i protocols de qualitat.

Com utilitzar la bateria AGM Upower 12V 160Ah a C100?

La bateria AGM Upower 12V 160Ah a C100 no requereix manteniment, de manera que no cal comprovar el nivell d’electròlits ni omplir-se d’aigua, a diferència d’altres tipus de bateries tradicionals. A més, compta amb un disseny que facilita la recombinació dels propis gasos que es generen quan treballes, de manera que pots estirar-te per moure’t.

Aquest tipus de bateria s’ha de carregar amb energia solar a través d’un kit solar aïllat. Tanmateix, si es carrega a través d’un carregador de bateria convencional, no hauria de superar el 15% de la capacitat de la bateria.

També és important carregar mitjançant un controlador de càrrega solar o amb un carregador de bateria adequat. A l’tractar-se de tecnologia AGM, no cal igualar-la, i a l’instal·lar la Bateria AGM Upower 12V 160Ah en C100, cal assegurar-se que els cables tinguin un bon contacte amb els terminals. Has d’estrènyer els cargols correctament sobre el cablejat i el propi terminal.

Si vols conèixer més informació sobre aquest producte, contacta amb nosaltres sense problema. El nostre equip tècnic li oferirà assessorament sense compromís.

Fitxa tècnica: Bateria AGM Upower 12V 160Ah en C100

Fitxa tècnica

A Conca Solar disposem d’una àmplia gamma de productes específics per a instal·lacions específiques

Aquí trobaràs tots els models de bateries AGM que disposem per a la teva instal·lació.

Productes relacionats

  • Panell solar monocristal·lí

    Panell solar monocristal·lí 410Wp 144 cèl·lules Perc- JA Solar

  • Fronius 5000W Autoconsum Solar Kit 24000Wh/dia CuenCasolar

    Kit Solar Autoconsum 24000Wh/dia Instal·lació, Panell Solar 12x 450W, Inversor Fronius 5000W, Sistema de Monitorització i Connectors.

  • Mòdul de liti Pylontech US2000C 48V 2400Wh

    Mòdul Pylontech US2000 Bateria de liti 48V 2400Wh

  • Inversor carregador Victron Multiplus Cuencasolar

    Carregador inversor Victron MultiPlus 24-3000-70-16

  • Bateria estacionària OPZS

    Bateria solar 7 OPZS 490 775Ah C100 – 2V estacionària – Upower

  • Kit solar aïllat 3000W 24V Bateries de plom obert 6000Wh/dia

    Kit solar aïllat 3000W 24V Bateries de plom obert 6000Wh/dia (còpia)

Footer

Asuntos legales

Aviso legal
Política de privacidad
Condiciones generales de compra online
Política de cookies

Área de cliente

Acceder
Contacto
Preguntas frecuentes

Redes sociales

Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
  • Instalación

Más info

Carteles

Copyright © 2026. Todos los derechos reservados. Aviso Legal. Términos y condiciones.

© 2026 · Asi Ecommerce by AsiThemes